петък, 10 декември 2010 г.

Елхичка

Здравейте,
от много време не съм се появявала, но ето, че успях да направя картичка за последното  картичкофурииско предизвикателство- Елхичка. Модела на картичката видях в един блог и много ми допадна. Придържала съм се към някой неща от модела. Всичко останало е моя идея. Тя е доста семпла и нежна. Снимките този път са ми кошмарни. Надявам се да се хареса и на вас. Ето я и нея.








Извинявам се, изтрих един коментар без да искам. Имах проблем с публикацията и снимките и се наложи на ново да я качвам.

2 коментара:

  1. Много е нежна наистина:) Харесват ми хартиите, които си избрала. Тази елхичка на точки е много кокетна:)

    Благодаря ти, че се включи в моето предизвикателство при КАртичкофуриите:)

    ОтговорИзтриване
  2. Много нежна картика. Снежинките и елхичката с много сладки. :)
    Отговарям ти тук за този печат:
    http://allyoumaysaythatiamadreamer.blogspot.com/2010/12/merry-christmas-2.html
    Фирмата, на която е се казва Inkadinkado.
    Ето този е:
    http://inkadinkado.eksuccessbrands.com/Product/Merry+Christmas+Cluster.aspx
    Има и в силиконов вариант, в комплект с още няколко печата. Моят е такъв, но не намерих комплекта да ти пусна линк.
    Хубав ден! :)

    ОтговорИзтриване