понеделник, 10 януари 2011 г.

За много години

Здравейте приятели,
Да ви е честита Новата година. Желая ви да сте здрави и пълни с много идеи, които да реализирате. А и повечко парички за любимото си хоби:)) Надявам се, че сте получили и хубави подаръци. И аз имам с какво да се похваля. Моят личен дядо Коледа добре ме поглези, но ще трябва към тези подаръци и разни допълнителни папки и основни форми да ми купи:))
Така, а сега по същество. Първата ми картичка за новата година направих за една малка рожденничка, която навърши годинка. Мъжът ми каза, че била голям кич, но иначе хубава. Ами не знам, може да съм прекалила малко. Аз си я харесвам! Дано и вие да я харесате.




 Мисля да участвам тук:
http://crazychallenge.blogspot.com/2011/01/cch48-all-things-new.html

1 коментар:

  1. Много е сладурска! Прекрасни цветове и детайли (особено се влюбих в копченцата:)).
    Благодаря ти, че се включи в "Крейзито" тази седмица!

    ОтговорИзтриване