петък, 6 май 2011 г.

Зимен рожден ден през май

    Здравейте, банда!
    Скоро не съм се мяркала не защото не творя, а защото фотоапарата ми не работи. Предполагам, че  следващанта седмица ще ви покажа няколко неща, които направих. А днес ще пиша за рожденият ден на моя малък зай-зай, а именно синът ми Николай. Зай- зай значи заек на негов език. Всъщност отдавна се каних да покажа как го организирах, но все отлагах. И за да поясня той беше рожденник през декември:)) И ето, че стана пролетно време докато се натуткам. Всъщност решението дойде бързо след като прочетох последната публикация на Гери. Тя се е справила блестящо и  в никакъв случай не може да има сравнение.
Тъй като Ники е зимно бебе, реших темата на купона да бъде със зимни елемнти естествено. Пингвин, снежинки и снежения човек ми бяха основа. Исках да направя ужасно много неща, но нито имах достатъчно време, нито финансова възможност. Затова и поканите ги направих много бързо на компа и след това ги разпечатах. Не очаквайте нещо кой знае какво, но аз се радвам, че поне успях да създам празнично настроение. Поканите ги сглобих от готови елементи. И понеже реших, че  и тортата трябва да е същата направих специална картинка, която пратих на майсторите сладкари от една извесна сладкарница. Те се справиха отлично не само с външния вид, но и със самата плънка. А тя беше бисквити и маскарпоне. Гостите много я харесаха и си облизаха пръстите. Ами това е. Има много снимков материал, затова приятно разглеждане:)











Това е картинката на тортата която дадох на сладкарите.


Това е тяхното майсторско изпълнение








Няма коментари:

Публикуване на коментар