неделя, 12 февруари 2012 г.

Първа публикация за 2012год.

    Здравейте сладурки,
    Ужасно ме е срам да пиша чак сега, след като бях поела ангажимент миналата година, но затова ще пиша в следващата си публикация. Нямам време да се обърна от както започнах работа, но сега няма да се оплаквам и да мрънкам, а ще ви покажа какво направих набързо за 14 февруари на моя мъж. Трябва да ви кажа, че той хич не харесва и не признава този празник, а и аз също не съм чак такъв запален фен:) Но винаги успявам да го изненадам с нещо дребно. Доставя ми удоволствие да му правя разни изненадки.  Та идеята ми е доста скромна, нищо особено, но е от сърце. На нашата улица има  сладкарница  и реших да му взема от страхотните им изрисувани меденки във формата на сърце. Към пликчето със сърцата мисля да завържа този таг, който направих специално за него и да го скрия в джоба на якето му сутринта преди да изляза за работа. Той излиза след мен и за съжаление няма да успея да видя изражението на лицето му, когато му изшумка нещо в джоба:)) Ох, много дълго взе да става! Ами до скоро приятели, съвсем скоро ще ви пиша пак и ще ви разкажа за неудобството което чувствам към някои от вас!



Ще участвам в следните предизвикателства:
Картичкофурийско предизвикателство № 103 Червено & Бяло (Свети Валентин & Баба Марта)
http://zabavlqtelstvo.blogspot.com/2012/02/blog-post.html
Двете Елши- Месецът на любовта

4 коментара:

  1. Толкова мил жест! Да запазите дълго това желание да направиш нещо мъничко и хубаво за другия ви пожелавам!А тагчето е чудесно, особено с посланието, което носи!:)

    ОтговорИзтриване
  2. Оооо, Пете, наистина ще е страхотна изненадата. Дори да не е Свети Валентин, с меденото сърце и този мил таг няма как да не зарадваш любимия мъж. И по- често да публикуваш тук, ей... липсата ти се усеща.

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотен жест и невероятно мила и сладка изненада!

    ОтговорИзтриване
  4. Много красив подарък! Субер е готин този сладур! :)

    Благодаря ти, че се включи в предизвикателството на Двете Елши :)

    ОтговорИзтриване