петък, 5 ноември 2010 г.

Добре дошли в моите шарени мечти!

       Здравейте, казвам се Петя,омъжена съм  и имам син почти на 2 год. Набързо направих блога,за  да не изпусна  предизвикателството на Двете Елши- Топло. Някои неща не работят и затова предварително се извинявам. При първа възможност, предоставена  любезно от  моя син, ще поправя всичко:) И така- направила съм три картички за предизвикателството. Това са моите първи ръчно направени картички. Не са нищо особенно, но пък се старах много. Колко ще ви харесат не знам,но аз много се гордея с тях. По-скоро се гордея, че успях да  сътворя нещо. Приятно гледане.

Предложение №1









Тово пиле много ме радва и ми стана  любимо. Според мен е подходящо за темата,защото се е скрило под една топла шапка и се е накукушинило на клона да се топли. 

 Предложение №2


Излишно е да обяснявам, че таралежът се е скрил на топло от снежната виелица:)

Предложение №3


Няма нищо по-хубаво от горещ шоколад. Това е една от любимите ми напитки през този сезон.


           Пожелавам успех на всички участници!

6 коментара:

  1. Честит блог! Добре дошла сред нас! :)
    И трите картички са много хубави. С право се гордееш с тях. Картичката с пилето е много много сладка. :) Успех в предизвикателството!

    ОтговорИзтриване
  2. Честит блог! Аре ся да дадеш и линк към предизвикателството, че ми стана любопитно ;)

    - Ванина

    ОтговорИзтриване
  3. Добре дошла, Петя, картичките ти са много хубави! Успех!

    ОтговорИзтриване
  4. Здравей, Петя!
    Добре дошла сред нас!
    Впечатлена съм от картичките ти. Чудесни са!
    Поздравления!
    Успех в предизвикателството!

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря ви момичета!Много сте мили и се радвам,че са ви харесали:)

    ОтговорИзтриване
  6. Здрасти! Разбирам от поста ти,че си отскоро между нас - творците на красиви картички. Добре дошла! Радваме се, че последователите ни стават все повече и повече. Надявам се, че това което ти назоваваш първи опити, ще продължи в същия творчески дух, с който си започнала! Успех в предизвикателствата занапред!

    ОтговорИзтриване