събота, 6 ноември 2010 г.

Всичко започна от.....

    Всъщност моят интерес към картичките започна преди 4 год. Съвсем случайно попаднах на един американски сайт за фото картички и фото продукти. Толкова много ми харесаха картичките там, че реших да се пробвам като копирам някоя. Исках да направя нещо оригинално за някой празник. И така започнах да творя фото картички на моя комп. Направих поредица от сватбени картички, които по мое мнение бяха разкошни. Но за съжаление тези файлове бяха изтрити, без да искам от собствените ми ръце. Целият ми труд си отиде. Не можах да ги повторя същите. След това минах през идеята да направя корпоративни картички. Направих няколко. Но всички те чакат да бъдат разпечатани някой ден от мен, когато ще лъсне истината дали в действителност са толкова хубави, колкото изглеждат на моя лаптоп. Толкова се бях запалила по тази идея, че бях пуснала запитване до няколко фирми, исках да работя това.
   И така накрая попаднах на едно клипче в нета- как се прави ръчно картичка за Коледа. И от няколко месеца съм луднала по ръчно направените картички. Доста скъпо хоби бих казала:) Но пък така се радвам когато ги правя. Самият процес ми доставя удоволсвие.
   Ето мои  дигитални разработки. Снимките на картичките са на моите две най-скъпи същества.

Картичка1

Картичка 2



 Картичка3


Картичка 4


 Картичка 5



Картичка 6
  

 Картичка7


1 коментар: